wtf??

okej, jag undrar en grej. igårkväll åt jag trerätters och drack MASSA alkohol. kom hem vid kl.4 sjukt packad. spydde inte. men nu imorse när jag vaknade visade vågen -1kg???? kan detta vara för att min kropp är uttorkad av alkoholen? för jag fick ju i mig sjukt mkt kalorier igår så det logiska för mig skulle vara att den visade +.

 

jaja, jag är glad för stunden iaf, även om så fort jag dricker vatten kommer jag säkert gå upp igen.

idag är jag ledig och B också, han föreslog en kycklingsallad till lunch för att "återhämta" sig från gårdagen. tycler det låter bra. hemmaggjord alltså. det är bra då kan man ha bara lite vinäger på (bra för förbränningen). gillar inte när man köper ute och får sås till,  det kan ju vara vad som helst i den!!

 

ligger i sängen och skriver, rätt bakis så ni får ursäkta om detta blev en osammanhängande/konstig text för jag orkar inte läsa igenom den,

 

hörs snart!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0