pizza

avslutade jag kvällen igår med.
jippi, 10 poäng till mig.


Nu tänkte jag i alla fall fasta. Det kanske låter helt idiotiskt, man kanske kan tycka att jag borde äta lite mer mat (men nyttig) de närmaste dagarna för att slippa sötsug och hets, men vet ni vad. det skiter jag i. jag vill fasta. går inte det så får jag väl äta lite mer då men jag tänker i alla fall försöka fasta först. '

fick en  kommentar om att det är jobbigt på helgen för att man måste äta mycket med familjen och så, nu bor ju inte jag hemma så jag har inte sån press. MEN men kan ju också se det så att man har mycket tid att träna! så man får väl se till att röra mycket på sig på helgen för att kompensera det.  När jag bodde hemma brukade jag även kolla recept på internet väldigt mycket och om man hittar något supernyttigt så kan man jag föreslå att prva det till middag eller något.


nu, work work

Kommentarer
Postat av: Solen

rackarns då :( jag är bara 162 cm! :/

2010-03-14 @ 15:06:27
URL: http://matfixerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0