nej nej nej

jag som var så duktig. så skull B gå och handla. bad honom köpa choklad. Jag bad honom. jag brukar aldrig be någon köpa något ätbart till mig. jag vill inte att folk ska veta att jag äter. men jag bad honom. och han köpte inte mindre än 400g choklad. "så har du så att det räcker ett tag *smile*". ofta. den chokladen är ett minne blott. och ina 62kg på söndag likaså. måste suga att läsa denhär bloggen. om någon som bara misslyckas och misslyckas. i januari gick jag ner 7 kilo, hur gjorde jag då? nu går jag bara upp. varför kunde jag kontrollera mig då men inte nu?

 

om någon har ett bra tips på hur man kommer ur en riktigt lång svacka så får ni mer än gärna berätta för mig. Jag klarar mig bra hela dagen men sen framåt 9-tiden så klarar jag mig inte längre. jag bara MÅSTE ha något.

nu ska jag läsa min dagbok från januari och se om jag kan komma på hur fan jag kunde kontrollera mig då. för just nu känns det som att jag aldrig komme hitta tillbaka. jag kommer alltid vara fet. jag kan väl i alla fall få ha en lyckad dag? det kanske vänder då?

 

jaja, hoppas det har gått bättre för er, vi hörs imon vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0