make me beautiful

käre gode gud, låt denna dagen vara snäll mot mig. låt chokladen titta åt ett annat och och smälta i någon annans mun och låt min fläskiga kropp fyllas av vatten och endast vatten. amen.


hur mår ni folks?  ni är dåliga på att kommentera. men men no pressure.
jag känner min fullständigt och totalt likgiltig idag. ingen lycka, ingen sorg, ingen ångest.
INGEN ÅNGEST?? jag får nästan ångest av att jag inte har ångest med tanke på chokladen igår.
jaja det syntes inte på vågen i morse. den står kvar på 63. men det var ju meningen att jag skulle väga 62 imon, och jag lär ju inte gå ner 1kg på en dag. så by by viktnedgångsplan. NEJ inte bye bye. nu får jag jobba hårdare så att jag kommer ikapp ju! ffs.


alright (fult ord eller hur haha, alright låter som någon 50+ säger när han/hon vill låta ung och cool), nu ska jag till jobbet, som vanligt. vi hörs efter jobbet, då behöver jag er verkligen för det är min hetstid och idag får det inte hända!!

krams


Kommentarer
Postat av: Trogen Följare

jag har ätit en omelett idag. lär bli ngt till melodifestivalen ikväll också. känns förjävligt. hatar helger då man altlid har ögonen på sig att man ska äta. ÅNGEST!!

2010-03-13 @ 11:41:01
Postat av: Solen

Man kan gå ned ett kg på ett dygn! :D Visst kanske det mest är vätska, men vafan ;D

2010-03-13 @ 15:50:35
URL: http://matfixerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0