just my luck

att jag fick ett sms, en nära vän fyller år (självklart hade jag glömt det) och vi ska ut och äta med middag med henne. om 10 min. hejdå fasta. hela dagen har gått super, och nu detta? deppade ihop totalt men nu har jag betsämt mig för att dethär får bli ett test för mig. Jag ska inte äta några kolhydrater (och jag vet att man får vitlöksbröd som förrätt dit vi ska gå, utan att beställa det, jag är en sucker för vitlöksbröd) och jag ska inte dricka någon alkohol. Ja, jag vet att alla kommer tycka att jag är tråkig när F faktiskt fyller år men jag tänker fan inte hälla i mig gift och tomma kalorier för det, så det så.

jag ska bli smal.


Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: ja eller hur!:o

2010-03-08 @ 20:54:38
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0