good job

kycklingsallad my ass.

1 pan pizza
1 croissant med nutella
2 mars
1 kitkat


fan vad hälsosam jag är alltså. helt sinnes.
även om jag inte äter sjukt mkt så äter jag bara skit. kommer aldrig gå ner i vikt.
har inte spytt och ska inte spy idag i alla fall. fast jag vill.. men jag ska inte. det är fusk.
nu får jag leva med dom jävla kalorierna och ha det i åtanke nästa gång jag får för mig att smälla i mig massa socker och kolhydrater. lovade ju lite thinspo men just nu är blogg.se väldigt segt så jag slänger bara upp min absoluta favoritbild, hon är så himla vacker!! exakt såhär vill jag se ut i sommar:

(vet att det är helt ouppnåeligt eftersom jag isf måste gå ner typ 25kg på tre månader MEN jag kanske kan se ut så här i... augusti? om jag inter äter som jag har gjort idag d.v.s.)

Nu ska jag kolla på biggest loser och sen träna!!

 

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0